SİZE YALAN SÖYLEDİM

                                               

Size yalan söyledim

Ben yalancı bir şairim

Belki şair bile değilim

Doğru değil

Hüzünlü aşklar yaşadığım

Gidip de dönmeyen

Gelip de göremediğim

Biri de olmadı hiç

Gözlerine bakıp da 

Işığında kendimi  bulduğum…

 

 

Yalan harflere sakladım sevincimi

Kelimelerle kandırdım sizi

İstesem bir bardak çayda

Bin türlü aşk  doldururum

Üzülürsünüz ,

Yok öyle sele karışan yağmurum

Doğru değil

Kuş olup da uçtuğum

Özgürlüğün adı , benim

Ben yalancı  şairim

Size yalan söyledim…

 

 

 

Yalan aşklar yazıyorum

Rüzgarında savrulduğum

Kederinde boğulduğum

Sevdalara inanmıyorum

Zayıf olduğum doğru değil

Mevsimlere kanmıyorum

Mısralarla avunuyorum…

Şiir pazarında

Duygu satıyorum

Fiyatı mühim değil

Ucuza gidiyor hislerim

Size yalan söylüyorum

Belki şair bile değilim…

 

 

Çok uzakta değil

Sizlerden biriyim

Gribim mesela şimdi

Çok fena hapşuruyorum

Yüzümde yer yer çizgiler

Kırkımda gülüyor gözlerim

Bu soğuk kış gününde

En çok parmaklarım üşüyor

Ellerim değil…

Doğru değil yalnızlığım

Yazdıkça çoğalıyorum

Sizlerle kalabalığım

Bunun için yazıyorum…

Ben bir şair,   değilim

Ufkunda kaybolduğum

Derinliğinde boğulduğum

Denizi özledim…

 

 

Doğru değil

Şair olduğum

Doğru değil,

Aşık olduğum

Doğru değil

Hayata tutunduğum

Her geçen güne

Güneşe aldanıyorum

Harflere sığınıyorum

Şiire saklanıyorum

Sizi kandırıyorum,

Aşka da inanmıyorum,

Ben bir şair,  değilim

Size yalan,  söyledim…

            

                                       

               ferkul

                                       

                               7.aralık .2007

Yorum bırakın